Üdvözöllek a blogomon! Welcome on my blog!





e-mail: ilkabeads@gmail.com

vasárnap, október 26, 2014

Október / October










Tény, hogy az októberem ráment erre a láncra. Fűztem és bontottam, aztán napokra félretettem, újra fűztem és bontottam. Végül ennél a variációnál maradtam. Eredetileg más színű kásákat választottam,  próbálkoztam az új gyöngyeimmel is, valahogy egyik sem tetszett.

It's true that I was making this necklace during the whole month. I started it again and again, I changed the seeds, the colours and the beads, but I diddn't like any of them. Finally I stopeed at this variation.

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Ez nagyon szép októberi ékszer! Imádom a színeit.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Be nagyon gyönyörű,fantasztikus színei vannak!

Kritti írta...

Nem tudom, mi volt az eredeti elképzelésed, de ez a végeredmény gyönyörű! Csodálatosan kombináltad a színeket, s az a "napsugaras" középpont telitalálat!

Berjo írta...

Én is sokat szoktam variálni a színekkel, de most Neked sikerült egy igazi csodaszép őszi medált varázsolnod!

Mézesmama írta...

Nagyon szépséges lett...megéri a sok ráfordított időt!Csodás a színvilága!

Blog Widget by LinkWithin